Pages

Sunday 6 October 2013

Aku Dan Jobdirumah

Seperti biasa, setiap bagi aku akan membuka peti inbox email aku untuk memeriksa setiap email yang aku dapat. Antara email yang aku sering nantikan adalah email mengenai notifikasi komisyen dan bayaran dari Jobdirumah. Selain itu, kebiasaannya aku akan mendapat notifikasi bayaran dari program lain yang aku sertai.

Untuk pengetahuan korang, aku terbabit dalam bidang kerja online ataupun kerja dari rumah ini bermula sejak 2010 lagi iaitu semasa aku bersekolah di Universiti lagi. Pada pertengahan tahun lepas, aku terserempak dengan program kerja dari rumah nombor satu di Malaysia, Jobdirumah dan semenjak itu, aku tidak menoleh ke belakang lagi, kecuali semasa hendak mengundurkan kereta.

Aku tahu banyak juga orang yang tidak berpuas hati dengan Jobdirumah ini. Mengapa? Antara sebab utama adalah diorang mengatakan Jobdirumah penipu! Tak baik tuduh sembarangan taw.

Jika program Jobdirumah adalah tipu semata mata, masakan aku terus mendapat bayaran dan komisyen dari program Jobdirumah ini? Jika korang tengok dan baca post post aku yang lepas di blog ini, sudah berpuluh kali aku dapat bayaran dari Jobdirumah. 

Korang fikir aku tipu korang? Sila tengok post post aku yang lepas. Minggu ini pun sudah mendapat lebih kurang $20 dari kerja yang aku lakukan di Jobdirumah. BUKTI

Selain itu, banyak komisyen yang telah aku postkan di sini. Tengok bukti bukti aku di blog ini.

Jika korang serius hendak menyertai Jobdirumah, silalah fikirkan komitment korang terlebih dahulu. Jobdirumah bukanlah program buat duit duduk dan goyang kaki tanpa berbuat apa-apa.
Tiada seorang pun yang akan berikan korang duit hanya untuk goyang kaki.

Kalau korang memerlukan kerja dari rumah untuk cari pendapatan sampingan, aku boleh cadangkan korang sertai Jobdirumah.



No comments:

Speak Your Mind

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates