Pages

Thursday 19 June 2014

Dah Beribu Orang Yang Dah Daftar Dengan Jobdirumah, Tapi Berapa Ramai Yang Dah Pernah Dapat Duit?



Semenjak kemunculan panduan jobdirumah dalam pasaran online Malaysia, aku yakin sudah beribu-ribu rakyat Malaysia yang sudahpun mendapatkan panduan tersebut. Panduan Jobdirumah merupakan panduan yang dicipta bagi membantu para pencari pedapatan dari rumah dan untuk memudahkan mereka ini untuk mendapatkan job pertama seterusnya mendapatkan pendapatan sampingan dari rumah sahaja.

Namun persoalan yang wujud adalah, berapa ramai yang dah dapat duit hasil daripada panduan Jobdirumah? Boleh percaye ke panduan tue? Ade sape nak tunjuk bukti?

Aku berpendapat ramai daripada mereka yang telah mendapatkan panduan Jobdirumah gagal untuk mendapatkan pendapatan daripada hasil panduan tersebut. Di manakah silapnya? Tepuk dada tanya selera.

Untuk pengetahuan korang, panduan jobdirumah adalah panduan yang boleh korang ikut, supaya korang boleh mendapatkan job yang dipamerkan. Oleh itu, panduan ini sangat berguna dan kesabaran merupakan kunci yang utama. Mungkin ada yang baru apply job dan terus dapat. Mungkin ada juga yang tak berjaya dan akhirnya berhenti dan mula menyalahkan panduan tersebut.

Memang mudah untuk kita menyalahkan orang lain. Cuba korang fikir masa korang apply kerja. Berapa banyak permohonan kerja yang korang apply dapat panggilan untuk temuduga? Adakah korang mendapat offer dari banyak company selepas itu?

Kesabaran adalah penting dalam hidup manusia. Jadi same jugak bagi kes panduan jobdirumah tue. Kalau korang rasa korang boleh bersabar dan ikut segala panduan yang diberi, korang boleh lah mendapatkan panduan jobdirumah tersebut.

No comments:

Speak Your Mind

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates