Pages

Tuesday 16 July 2013

Kisah Mengenai Jobdirumah Penipu.. Betulke?

Aku dah terime banyak komen negatig mengenai Jobdirumah ini. Kalau korang masih tercari-cari kebenaran sebenar mengenai program buat duit dari rumah nombor 1 di Malaysia, Jobdirumah, amek masa korang baca apa yang aku bakal tulis ni.

Ade seorang tanye aku dekat Facebook, Betulke Jobdirumah Penipu? Jadi aku pun cakap kat die, bergantung mengenai pemahaman ko mengenai program tersebut.

Biarlah diorang yang cakap jobirumah penipu besar, jobdirumah tipu orang.. Aku tak kesah. Biarlah diorang cakap ape-ape yang diorang suke. Asalkan aku dapat buat duit dengan Jobdirumah nie. Tiap minggu ade je duit masuk akaun Maybank aku.

Nak tahu, mereka yang cakap jobdirumah penipu nie mencari program buat duit pasif. Maksudnye, diorang nak buat duit tanpa buat ape-ape. Jadi Jobdirumah memang tak sesuai sekali la dengan diorang tue.

Name dah Jobdirumah. Mestilah kerja di rumah. Asalkan pandai atau reti menaip, menggunakan internet dah boleh join. Nanti korang kene menaip, buat carian mengenai syarikat atau company. Korang kene cari alamat, no telefon atau email. Senang je, cari je kat Google.

Jangan pulak nak harapkan korang dapat RM500 untuk satu kerja. Takdenye kerje mudah dapat duit banyak. 

Jadi, kalau korang perlukan kerja di rumah, silalah daftar di Jobdirumah sekarang. Kalau korang perlukan pendapatan pasif, tinggalkan sahaja.

1 comment:

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates