Pages

Wednesday 2 October 2013

Pendapatan Jobdirumah Minggu Ini

Mesti ramai yang dah dapat duit dari Jobdirumah kan? Mesti ada yang dah dapat beribu ribu setiap bulan. Memang tak mustahil, kalau rajin memang senang nak dapat. Aku tak rajin sangat macam diorang. Aku tahu korang masih lagi mencari review jobdirumah yang boleh dipercayai. Aku tak kisah, korang carilah sampai korang rasa percaya.

Ini merupakan bukti pendapatan aku untuk minggu ini. Disebabkan sibuk dengan kerja harian, beberapa keje je yang dapat disiapkan. Semuanya tugasan mudah so bayaran pun sikit jugak. Kalau nak bayaran mahal, keje pun banyak jugak.

Komisyen 1 
Komisyen 2

Komisyen 3
Dalam beberapa hari nie aku jarang buat keje, so dapat $18 dollar je. Tapi kalau korang rajin, banyak lagi boleh dapat.

Kalau nak buat duit dari rumah, DAFTAR JOBDIRUMAH SEKARANG!

1 comment:

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates