Pages

Monday 7 October 2013

Kerja Sampingan Yang Sesuai Untuk Seorang Surirumah

Kerja sampingan adalah seperti menjadi trend pada zaman sekarang ini. Dengan kenaikan harga barangan keperluan seperti makanan, minyak dan gas, pendapatan sampingan amatlah diperlukan. Jika dulu dengan gaji RM3000 sudah boleh memiliki kehidupan mewah, kini gaji sebegitu tidak lagi menjamin kehidupan yang baik. Bahkan, terdapat mereka yang bergaji RM3000 hidup miskin di bandar.

Jika anda merupakan seorang surirumah dan ingin mencari pendapatan lebih untuk membantu keluarga, saya cadangkan anda menyertai program Jobdirumah. Jobdirumah merupakan satu platform untuk semua untuk menjana pendapatan samping dengan menyiapkan pelbagai tugasan. Antara tugasan yang anda boleh siapkan untuk mendapatkan bayaran adalah menaip, mengedit dokumen, data entry, mencari maklumat(maklumat seperti email, nombor telefon, alamat dan macam-macam lagi) dan banyak lagi.

Sebab utama saya cadangkan program ini untuk para surirumah adalah kerana anda boleh menyiapkan tugasan tersebut mengikut masa anda sendiri. Sudah tentu setiap kerja ini mempunyai tempoh masa, tetapi anda tidak terikat untuk membuat kerja tersebut pada tempoh tertentu. Kerja ini adalah fleksibel. Siapkan bila anda free. Boleh tengok bukti terbaru bayaran yang saya terima daripada Jobdirumah minggu ini. Sila tengok SINI.

Diharapkan program Jobdirumah ini dapat membantu anda untuk mencari pendapatan sampingan untuk meringankan beban keluarga ataupun sebagai aktiviti bermanfaat untuk masa lapang anda sekalian.

Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut di SINI.

1 comment:

  1. kurang fahamla camne nk mintk keje kt jobdirumah ni..leh ajarkan x?

    ReplyDelete

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates