Pages

Tuesday 8 October 2013

Kenapa Aku Pilih Jobdirumah

Setiap perkara yang kita idam idamkan memerlukan kita berusaha untuk mendapatkannya. Sama juga kalau kita hendak mencari pendapatan sambilan. Korang kena ingat bahawa tiada benda yang akan berikan anda duit hanya untuk duduk goyang kaki. Semenjak aku memulakan pencarian pendapatan sampingan dengan bekerja dari rumah melalui program Jobdirumah, beberapa kali, program ini telah memberikan aku dengan pendapatan sampingan.

Berikut merupakan antara komisyen terbaru yang aku terima daripada program Jobdirumah ini. Walaupun tidak sebanyak mana, tetapi kalau dapat setiap hari, boleh tahan jugak kan nilainya?

komisyen terbaru dari Jobdirumah

Bagi aku, program jobdirumah memang membantu aku untuk membayar bil api, air, minyak untuk sebulan dan juga bayaran untuk Unify. Walaupun tak banyak, tapi mampu menampung sejumlah besar kos untuk bil asas dan juga minyak.

Berminat untuk menjana pendapatan sampingan, sila ke Jobdirumah untuk maklumat lanjut, ataupun terus ke ruangan pendaftaran.

DAFTAR DI SINI

2 comments:

  1. macam mana nak buat Template?
    saya just guna template orang jaa~
    this is my blog ~> afiq6y.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. template? means kena iklankan template pula? though it's very convincing but i thought kerja ni cuma kena buat task2 like typing, data entry etc shj. as in kerja yg betul la. so ini perlu promote n share (iklankan) pula ya. saya perlukan sedikit pencerahan terima kasih.

    ReplyDelete

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates