Pages

Monday 8 July 2013

Jobdirumah Betul Ke?

Ramai lagi yang masih tercari-cari maklumat lengkap mengenai program Jobdirumah ini. Mungkin anda salah seorang yang masih membuat review mengenai Jobdirumah sebelum menyertainya. Setelah 6 bulan aku menyertai program buar duit dari rumah ini, Jobdirumah memang terbukti membayar aku.

Untuk pengetahuan anda, Jobdirumah menawarkan pelbagai kerja dari rumah setiap hari kepada ahli yang menyertainya. Klien klien adalah syarikat dari dalam dan luar negara. Antara kerja kerja yang ditawarkan di Jobdirumah adalah mencari maklumat berkaitan syarikat seperti laman web, email dan nombor telefon, menaip dokumen seperti surat dan tender, mengubah draft menjadi sebuat dokumen dan pelbagai lagi.

Nilai setiap kerja adalah daripada $0.40 ke $300 bergantung kepada tahap tugasan yang ditawarkan. Anda perlu membida untuk mendapatkan tugasan tersebut. Disebabkan jumlah tugasan terlalu banyak, tidak timbul masalah anda untuk mendapatkan sebarang tugasan. Anda boleh menghubungi pihak Jobdirumah untuk mendapatkan pelbagai bantuan. 

Sebelum ini aku sudah bagitahu bahawa Jobdirumah bukanlah program buat duit tanpa berbuat apa-apa. Jika anda mencari cara buat duit tanpa berbuat apa-apa, Jobdirumah memang tidak sesuai sama sekali untuk anda. Program ini khas kepada yang ingin bekerja dari rumah menyiapkan pelbagai tugasan.


No comments:

Speak Your Mind

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates