Pages

Tuesday 14 May 2013

Jobdirumah Penipu

Kepada sesiapa yang masih ingin mengetahui mengenai Jobdirumah. Mesti ramai yang tertanye tanye mengenai jobdirumah nie kan? Betulke jobdirumah nie bayar? Jobdirumah penipu? Jobdirumah scam? 

Ok then,
Aku dah join jobdirumah sebagai pekerja awal tahun 2013. Bayar RM50 nak daftar untuk jadi freelance kat jobdirumah. Mula mula aku ingat jobdirumah penipu. Jadi aku pun beranikan diri join sebab nak dapat duit lebih. Yela, nak beli smartphone baru katekan... Hehe

Selepas join, aku dapat email dari jobdirumah offer job. Yela, kalau korang join Jobdirumah nie, korang akan jadi freelance, kalau ade job, pihak mereka akan email korang untuk inform korang ade keje. terpulang la kat korang nak take job tue ke tak.

Aku cek email, ade offer job. Keje die senang je. Menaip.. Ye, menaip kat word document. Aku pun terime keje nie sebab senang. Then aku dibagi file pdf ade 5 muka surat. Document tue tulisan tangan, so keje aku taip kat word semua kat file yang die bagi. Tak banyak pun, ade 5 muka surat, dalam sejam je dah abes. 

Dah siap keje, aku pun hantar la hasil keje pertamku kat jobdirumah.. Huhu. Lepas sehari, dapat RM15. Rm15 untuk taip dokumen pendek camtue?? Waaaa... Boleh tahan gak keje nie. Tak rugi aku join..

Jadi aku pun buat la keje nie tiap hari. Aku student, so banyak mase terluang. Kelas pun tak selalu, sebab student U katekan...

Jobdirumah Penipu besar!!!! Yup, sebab aku tak pernah dapat sampai RM2000 setiap bulan. Hehe. Gurau je, aku pun malas, jadi tak la buat keje selalu sangat. Dapat Rm200-RM300 setiap bulan je.

Kalau korang nak dapat duit lebih tiap bulan, boleh la join Jobdirumah nie, tak rugi taw...
Join la sekarang!
Boleh g website die kat sini>>Jobdirumah







No comments:

Speak Your Mind

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates