Pages

Thursday 16 May 2013

Siapa Pernah Kena Tipu Dengan Jobdirumah?

Ok, aku nak tanye siap pernah kena tipu dengan jobdirumah? Kalau ade, sila komen kat bawah. Aku bukanlah wakil Jobdirumah ye, aku cume nak betulkan pandangan korang mengenai jobdirumah yang dikatakan penipu nie.

Kenape aku nak sokong Jobdirumah pulak?
Aku tak sokong, tapi aku pertahankan Jobdirumah penipu nie sebab aku betul betul dapat duit dari jobdirumah! Aku dah taip artikelm isi maklumat masuk excel, edit powerpoint dan taip tulisan tangan masuk word. Tiap bulan aku dapat RM200-RM300. Kalau rajin dapatla banyak lagi.

Ade orang cakap Jobdirumah tipu!
Kalau korang dah join jobdirumah nie, kena la buat kerja. Bukannya duduk goyang kaki sambil tunggu duit masuk. Nie bukan income pasif ataupun MLM. Buat kerja, spend mase sejam ke 2 jam sehari buat kerja kat jobdirumah. Nanti dapatla duit!

Konsep Jobdirumah
Kalau korang pernah tengok site Frelancer.com, job job dia lebih kurang same. Tapi kenapa Jobdirumah berbayar manakala Freelancer free? Sebab Jobdirumah Penipu kan??

Ok, korang cume bayar RM50 untuk jadi pekerja di jobdirumah. Korang boleh register free kat Freelancer.
Tapi, untuk dapatkan job walaupun 1 kat Freelancer.com memang terlampau susah. Korang kena bid, kalau orang itu nak suruh korang buat baru dapat kerja. Kat Jobdirumah, pihak jobdirumah email korang setiap hari mengenai job yang ada. Korang nak terime, terimelah. Nak reject pun boleh. Tak payah nak bid.

Lepas korang dapat kerja kat Freelancer, bukannya korang terus dapat duit. Sebaliknya masuk kat virtual akaun Freelancer.com. Lepas kena potong yuran withdraw $25 baru dapat duit. Sekali withdraw kena potong RM75, berbaloi ke? Kalau korang join jobdirumah, sekali register je RM50. Then kerja sepanjang hayat korang!

Jadi ape tunggu lagi, join Jobdirumah sekarang. Klik sini

1 comment:

  1. Freelancer memang payah. Aku dulu nk dpt satu job, dalam sebulan baru dapat. Jobdirumah nie tak payah bid. Just pick yang mane nak buat. Lagipun kerje die banyak, aku amek yang paling mudah je. So bayaran pun rendah. Tak larat nak edit dokumne yang banyak2.

    ReplyDelete

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates