Pages

Wednesday 15 May 2013

Jobdirumah Review Ikhlas dari hati

Ini adalah review ku yang ikhlas dari hati mengenai Jobdirumah yang hangat diperkatakan di Malaysia sekarang nie, sampaikan masuk newspaper. Wow, hebat jugak la diorang nie ye. Ok, ini adalah jobdirumah review dari aku. Sepanjang menyediakan entry ini, saya tidak tepengaruh atau diupah untuk membuat review mengenai program jobdirumah yang panas membara ie.

Ok, soalan pertama, jobdirumah nie tipu ke?
Ada yang cakap program nie menipu sampaikan diorang menyampah dengan penipuan besar jobdirumah.
Sebab nye, diorang tak pernah nak join jobdirumah pun. Pandai cakap je.
Aku dah join lame kot. Biarpun jobdirumah nie tak bagi aku RM2000-RM3000
tapi sekurang kurangnya aku dapat Rm150-Rm300 setiap bulan. Walaupun tak banyak boleh la buat belanja makan dan bayar bil internet. Kalau buat tiap hari, makin banyak la dapat. Kepada yang cakap jobdirumah penipu besar, cakap la ape korang nak. Yang penting aku still dapat pendapatan setiap bulan dari jobdirumah.
Kalau nak join, boleh join di link ini>> LINK
Ok, aku nak tidor. Nyte

No comments:

Speak Your Mind

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates