Pages

Thursday 5 September 2013

GEMPAR! Mangsa Jobdirumah

Hari ini aku nak kongsi dengan semua mengenai insiden yang menggemparkan mengenai ramai orang yang menjadi mangsa Jobdirumah. Dan aku merupakan salah seorang daripada mereka.

Ceritanya, aku mula menyertai program Jobdirumah sejak Mei 2013 lagi. So, dah kira lebih 3 bulan dan layak untuk membuat review mengenai Jobdirumah.

Bagaimana aku menjadi mangsa Jobdirumah?
Setelah aku mendaftar dan membuat pelbagai kerja di Jobdirumah, berikut merupakan masalah yang aku sering hadapi.


Dah nampak kan? Dah banyak kali aku dapat hasil dari Jobdirumah nie. So, kalau korang perlukan kerja online dan ingin buat duit online, sila join Jobdirumah sekarang.


1 comment:

  1. i dont know whether i can trust u or nor,but please email me ur phonne number. my email addresss rozita_alias@yahoo.com

    ReplyDelete

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates